loading...

فروش تجهیزات مخابراتی

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:07

معرفی سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700P یک سوئیچ شبکه مدیریت نشده ایست که راهی سریع و مقرون به صرفه برای افزودن اتصال پرسرعت گیگابیت ارائه می دهد و این سوئیچ 7700P گرنداستریم برای دفاتر خانگی و مشاغل کوچک و متوسط مناسب و کارآمد میباشد و نیازی به پیکربندی یا نصب ندارد و طراحی رومیزی و قابل نصب روی دیوار را ارائه می دهد و با داشتن MDI/MDIX خودکار، رفع نیاز به کابل های متقاطع را فراهم می کند. GWN7700P دارای 5 پورت 10/100/1000 است که 4 پورت از آن قابلیت PoE دارد که حداکثر توان خروجی (PoE) آن 30 وات در هر پورت، 60 وات در مجموع میباشد و قابلیت سوئیچینگ آن 10 گیگابیت بر ثانیه است. سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700P در مکان هایی مانند دفاتر و هتل و مکان های تحصیلی مانند دانشگاه ها و بعضی مدارس و آموزشگاه ها کاربرد دارد و قابل استفاده است.

سوئیچ شبکه گرنداستریم مدل GWN7700P دارای ویژگی شاخص دیگری از جمله پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت در ثانیه که برای اتصال پایانه ها استفاده می شود میباشد و همچنین دارای POE میباشد که خروجی پویای هوشمند را برای تغذیه تلفن‌های IP، دوربین‌های IP، نقاط دسترسی Wi-Fi و تلفن تحت شبکه گرنداستریم و سایر نقاط پایانی PoE ارائه می‌کنند. سری های plug-and-play GWN7700 بدون مدیریت ایده آل هستند به این دلیل که سوئیچ های مدیریت نشده برای گسترش مناسب هستند و یک اتصال شبکه از سوئیچ های سطح OSI بالاتر به نقطه پایانی دستگاه ها و تامین برق آن دستگاه ها را فراهم میکنند. سوئیچ شبکه یک دستگاه سخت افزاری است که بسته‌ های شبکه را از یک دستگاه شبکه مثل (روتر، کامپیوتر، سرور و غیره…) به یک دستگاه دیگر فیلتر و ارسال می‌کند که این داستان به طور گسترده‌ای در شبکه‌ های محلی یا همان LAN برای ارسال هر فریم دریافتی با نگاه کردن به آدرس دستگاه فیزیکی یا مک آدرس استفاده می‌شود.

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700P دارای فناوری سبز میباشد که باعث کاهش مصرف برق در این سوئیچ ها میشود و پشتیبانی از اتصالات کابلی طولانی، دارای نشانگرهای LED میباشد که در هر پورت: پیوند،فعالیت، سرعت و در هر دستگاه: قدرت را نشان میدهد. این سوئیچ دارای پروتکل شبکه IEEE 802.3i، IEEE 802.3u، IEEE 802.3ab، IEEE 802.3x، IEEE 802.1p، IEEE 802.3af، IEEE 802.3at میباشد و در دمای (0 تا 40 درجه سانتیگراد) کار میکند و در دمای (40 تا 70 درجه سانتیگراد) نگهداری و با رطوبت عملیاتی (10% تا 90% )غیر متراکم کار میکند. هتل ها به دستگاه های زیادی نیاز دارند مانند اتصال شبکه در هر اتاق، مانند نقاط دسترسی بی سیم، IP نقاط پایانی و تلویزیون های هوشمند و در مدارس و پردیس های بزرگتر از این سوئیچ استفاده میشود در مدارس قدیمی که در حال ارتقا هستند و بازسازی از آنالوگ قدیمی راه حل ها، سوئیچ های GWN7700 مقرون به صرفه و موثر هستند. این سوئیچ در رنگ مشکی تولید میشود.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:06

معرفی سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7701P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7701P یکی دیگر از سری سوئیچ شبکه های این برند خوش نام می باشد که برای دفاتر خانگی یا کسب و کارهای کوچک تا متوسط ایده آل است. این سوئیچ شبکه با داشتن 8 پورت اترنت گیگابیتی که 4 عدد POE می باشند، داشتن LED در هر پورت، پشتیبانی از اتصالات کابلی طولانی، کاهش مصرف برق با داشتن تکنولوژی سبز، و پشتیبانی از استقرار در شبکه های IPv6 و IPv4، و پشتیبانی تا 30 وات در هر پورت، و توان مجموعا 60 وات، از جنس فلز امکان انتخابی امن و موثر را برای کسانی که به دنبال دستگاهی با پردازش قدرتمند هستند را فراهم کرده است.

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7701P ساخت شرکت گرنداستریم است که این شرکت به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده محصولات صوتی و تصویری تحت شبکه از قبیل آی پی فون (IP Phone)، تلفن تحت شبکه (IP Video Phone)،مرکز تلفن (IP-PBX)، گیتوی VoIP و نیز دوربین های نظارتی (IP Video Surveillance) در سرتاسر جهان به شمار می رود. شرکت برند گرنداستریم برنده جایزه بهترین طراحی و دارنده گواهینامه ISO 9001، تولید کننده نسل جدید محصولات صوتی و تصویری تحت شبکه برای شبکه های کامپیوتری می باشد. به دلیل کیفیت خوب محصولات و قیمت مناسب و رقابتی آنها توانست جایگاه بسیار مناسبی بین رقبایی خود پیدا کند.

این سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7701P که دارای کنترل جریان IEEE 802.3x است برای همه ی پورت ها MDI/MDIX دارد و نوع پورت های آن 10/100/1000 است. دارای QoS داخلی پیشرفته می باشد و برای استفاده در هتل ها، پردیس ها و مراکزتحصیل، ادارات و دفاتر مشاغل و کسب و کار مناسب است. حداکثر مصرف برق آن 3 وات است. این برند با ارائه یک سوئیچ مقرون به صرفه برای گسترش یک شبکه در سراسر مکان های مذکور موثر است. به نقاط دسترسی بدون نیاز به پیکربندی شبکه متصل می شود. سوئیچ ها را می توان به راحتی در شبکه مستقر کرد. در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های برجسته سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7701P بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط نیز مراجعه نمایید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:05

معرفی سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7711P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7711P از سری سوئیچ شبکه های مدیریتی لایه 2 بوده که به شرکت‌ های متوسط تا بزرگ اجازه می‌دهد شبکه‌ هایی تجاری مقیاس‌پذیر، ایمن، با کارایی بالا و هوشمند بسازند. گرنداستریم GWN7711P می تواند کاربران، برنامه ها و تجهیزات را در سراسر یک شبکه به هم متصل کرده و ارتباط بین یک دیگر را برقرار کند. این سوئیچ شبکه عملکرد بالا، قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری را ارائه می دهد، در حالی که ویژگی های پیشرفته ای مانند کیفیت خدمات (QoS)، شبکه های محلی مجازی (VLAN) و قدرت از طریق اترنت (PoE) را نیز دارا می باشد. ساده‌ ترین سوئیچ‌ های شبکه اتصال به دستگاه‌ های موجود در یک شبکه محلی (LAN) را ارائه می‌دهند و با اتصال همه دستگاه ها از جمله رایانه ها، چاپگرها و سرورها در یک شبکه کوچک توسط کابل شبکه اشتراک منابع را تسهیل می کنند.

سوئیچ شبکه GWN7711P یکی از تجهیزات شبکه می باشد که بدون این محصول کاربردی اتصال دستگاه ها به یکدیگر امکان پذیر نمی باشد. سوئیچ 7711P از آنجایی که دستگاه هایی را که منابع مشترکی دارند به هم متصل می کنند جزء حیاتی همه شبکه ها است. این محصول بی نظیر بسته های داده را از دستگاه های موجود در یک شبکه محلی (LAN) به هم متصل کرده و اطلاعات را تنها به دستگاهی که برای آن طراحی شده است ارسال می کند. گرنداستریم GWN7711P دارای 8 پورت بوده که 4 پورت آن SFP می باشد، درواقع GWN7711P برای استفاده در زیرساخت های شبکه ای که به قابلیت های انتقال داده با سرعت بالا نیاز دارند طراحی شده اند.

این سوئیچ ها عملکرد بالا، قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری را ارائه می دهند، در حالی که ویژگی های پیشرفته ای مانند کیفیت خدمات (QoS)، شبکه های محلی مجازی (VLAN) و قدرت از طریق اترنت (PoE) را دارد. GWN7711P سوئیچ شبکه دارای قابلیت های ویژه ای از جمله امنیت کامل در برابر حملات احتمالی بوده و یکی از بهترین سوئیچ شبکه های مدیریت شده در درجه سازمانی می باشد که از VLAN پیشرفته برای تقسیم‌ بندی ترافیک انعطاف‌ پذیر و پیچیده و اولویت‌بندی ترافیک صوتی/تصویری حساس به تأخیر پشتیبانی می کند. در ادامه برخی از ویژگی های فوق العاده سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7711P آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید انواع محصولات گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:04

ویژگی های سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7801

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7801 که جزء محصولات سری GWN7800 است، سوئیچ شبکه های مدیریت شده لایه 2+ هستند که بسیار کاربردی می باشند. از VLAN پیشرفته برای تقسیم بندی ترافیک انعطاف پذیر و پیچیده، QoS پیشرفته برای اولویت بندی ترافیک شبکه، IGMP Snooping برای بهینه سازی عملکرد شبکه و قابلیت های امنیتی جامع در برابر حملات احتمالی استفاده می شود. این سوئیچ از برند گرنداستریم دارای 8 پورت های اترنت گیگابیت می باشد همچنین دارای 2 پورت های SFP گیگابیتی است. نصب آن به صورت رومیزی/دیواری می باشد. ال ای دی های آن شامل: 1x LED سه رنگ برای ردیابی دستگاه و نشانگر وضعیت، 10 برابر LED سبز برای پورت های داده می باشد. شما عزیزان می تواهنید جهت آشنایی بهتر با سوئیچ شبکه به مقاله سوئیچ شبکه چیست و انواع آن مراجعه فرمایید.

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7801 دارای پروتکل شبکه IPv4, IPv6, IEEE 802.3, IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3z, IEEE 802.3x, IEEE 802.3af/at, IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.1w,IEEE 802.1d, IEEE 802.1s می باشد. رایج ترین وسایل مورد استفاده در شبکه های کامپیوتری سوئیچ ها هستند. سوئیچ دستگاهی است که از هر سیستم یک کابل شبکه به آن هدایت می شود و زمانی که اطلاعات از رایانه ای در شبکه ارسال می شود، این دستگاه پیام را مدیریت کرده و به مقصد اصلی ارسال می کند. سوئیچ شبکه یک دستگاه شبکه کامپیوتری است که نقاط شبکه یا دستگاه های شبکه را به یکدیگر متصل می کند. این اصطلاح معمولاً به یک دستگاه چند پورت اشاره دارد که پردازش و انتقال داده را در لایه دوم مدل OSI انجام می دهد. سوئیچ هایی که معمولاً پردازش را در لایه سه یا بالاتر انجام می دهند، اغلب سوئیچ های چند لایه یا سوئیچ های لایه 3 نامیده می شوند. اولین سوئیچ اترنت در سال 1990 توسط Kalpana معرفی شد.

شرکت گرند استریم در سال 2002 در بروکلین آمریکا تاسیس شد و در حال حاضر یکی از پیشگامان صنعت انتقال صدا و تصویر از طریق بستر IP می باشد. گراند استریم با تولید تلفن های تصویری با کیفیت و مقرون به صرفه، دوربین های مدار بسته با قابلیت پشتیبانی از پروتکل SIP برای ارتباط با سیستم تلفن، به ویژه تلفن ویپ های تصویری و انتقال صدای HD، صنعت یکپارچه سازی صدا، تصویر و داده را متحول کرده است. تفاوت سوئیچ ها و هاب ها در برنامه نویسی است. می توانید سوئیچ را طوری برنامه ریزی کنید که داده های ارزشمندتر سریعتر به مقصد برسد. این باعث شد سوئیچ ها هوشمندتر از هاب ها باشند. این سوئیچ مدل GWN7801 فاقد قابلیت POE است. سوئیچ گرنداستریم مدل GWN7801 دارای منبع تغذیه یکپارچه 30W است. 1x Reset Pinhole پورت های کمکی این سوئیچ گرنداستریم می باشد. قابلیت سوئیچینگ این سوئیچ 20 گیگابیت بر ثانیه است همچنین نرخ ارسال آن نیز 14.88 میلیون بسته در ثانیه می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7801 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:04

معرفی سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700 یک سوئیچ شبکه مدیریت نشده ای می باشد که راهی سریع و مقرون به صرفه برای افزودن اتصال پرسرعت گیگابیت ارائه می دهند. این سری از سوئیچ ها با ارائه اتصال گیگابیتی با سرعت بالا برای افزودن، برای دفاتر خانگی و مشاغل کوچک و متوسط راحت و کارآمد هستند و نیازی به پیکربندی یا نصب ندارند و طراحی رومیزی و قابل نصب روی دیوار را ارائه می دهند. این سوئیچ شبکه GWN7700 گرنداستریم دارای 5 پورت گیگابیتی 10/100/1000 می باشد. هر پورت از مذاکره خودکار پشتیبانی می کند تا به سری GWN7700 اجازه دهد تا سرعت پیوند هر دستگاه شبکه 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه را تشخیص دهد و به طور هوشمند سازگاری و عملکرد مطلوب را تنظیم کند. این محصول سوئیچ شبکه گرنداستریم مدل GWN7700 دارای پروتکل شبکه IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3x, IEEE 802.1p, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at می باشد.

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700 با داشتن MDI/MDIX خودکار، رفع نیاز به کابل های متقاطع را فراهم می کند. پوشش این سوئیچ از جنس پلاستیک می باشد. نصب آن هم به صورت رومیزی و دیواری می باشد. سری‌های plug-and-play GWN7700 برای سوئیچ‌های مدیریت‌نشده ایده‌آل است، زیرا سوئیچ‌های مدیریت‌ نشده قابل ارتقا هستند و اتصال شبکه را از سوئیچ‌های سطح OSI بالاتر به دستگاه‌های نقطه پایانی و منبع تغذیه آن دستگاه‌ها فراهم می‌کنند. سوئیچ شبکه گرنداستریم مدل GWN7700 مقرون به صرفه و کارآمد می باشد. این سوئیچ در رنگ مشکی تولید شده است. حداکثر مصرف برق سوئیچ شبکه گرنداستریم مدل GWN7700 در سیستم پایه 1.7 وات است. سوئیچ شبکه یک دستگاه شبکه کامپیوتری است که نقاط شبکه یا دستگاه های شبکه را به یکدیگر متصل می کند. این اصطلاح معمولاً به یک دستگاه چند پورت اشاره دارد که پردازش و انتقال داده را در تجهیزات شبکه و لایه دوم مدل اتصال سیستم باز انجام می دهد. سوئیچ هایی که معمولاً پردازش را در لایه سه یا بالاتر انجام می دهند، اغلب سوئیچ های چندلایه یا سوئیچ های لایه 3 نامیده می شوند.

اولین سوئیچ اترنت توسط Kalpana در سال 1990 معرفی شد. سوئیچ ها وسایل ارتباطی هستند که داده ها را بین دستگاه ها انتقال می دهند. برای توضیح ساده تر، سوئیچ وسیله ای است که بین مسیر ارتباطی دستگاه ها نصب می شود تا از تجمع و سردرگمی اطلاعات بین مسیر ارتباطی جلوگیری کند. هنگامی که بسته های اطلاعاتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارسال می شوند، ممکن است همزمان با سایر اطلاعات دستگاه دیگر تضاد داشته باشند. در این صورت احتمال از بین رفتن اطلاعات یا دیر رسیدن اطلاعات به دستگاه مقصد وجود دارد. در این مواقع وجود سوئیچ ها به اطلاعات کمک می کند تا مرتب و بدون ضرر به مقصد برسد. تفاوت سوئیچ ها و هاب ها در برنامه نویسی است. می توانید سوئیچ را طوری برنامه ریزی کنید که داده های ارزشمندتر سریعتر به مقصد برسد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7700 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:03

معرفی سوئیچ گرنداستریم مدل GWN7801P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7803 از سری سوئیچ شبکه مدیریتی لایه ۲+ می باشد که این محصول از برند گرنداستریم بسیار کاربردی است و به شرکت‌های متوسط تا بزرگ اجازه می‌دهد شبکه‌های تجاری مقیاس‌پذیر، ایمن، با کارایی بالا و هوشمند بسازند که کاملاً قابل مدیریت هستند و همچنین دارای ویژگی های دیگری همچون 2 پورت فیبر و POE استاندارد: (IEEE 802.3af/at) و توان عملیاتی 10 گیگابیت در ثانیه میباشد. سوئیچ GWN7801P از VLAN پیشرفته برای تقسیم بندی ترافیک انعطاف پذیر و پیچیده، QoS پیشرفته برای اولویت بندی ترافیک شبکه، IGMP Snooping برای بهینه سازی عملکرد شبکه و قابلیت های امنیتی جامع در برابر حملات احتمالی پشتیبانی می کند. سری GWN7800 را می توان به روش های مختلفی مدیریت کرد، از جمله رابط کاربری وب محلی سری سوئیچ شبکه سری GWN7800 و GWN.Cloud و GWN Manager، پلتفرم مدیریت وای‌فای داخلی و ابری گوشی ویپ Grandstream مدیریت کرد.

سوئیچ گرنداستریم مدل GWN7801P دارای 8 پورت poe می باشد. دارای منبع تغذیه یکپارچه 150 واتی می باشد. حداکثر توان خروجی در هر پورت PoE این محصول 30 وات است. استانداردهای PoE آن IEEE 802.3af/at می باشد. سوئیچ شبکه مدیریت شده، سوئیچ شبکه Grandstream GWN7803، به شما امکان می دهد شبکه خود و تمام ترافیکی که از آن عبور می کند را بهتر کنترل کنید. این دستگاه به شما امکان می‌دهد هر پورت سوئیچ را مطابق با تنظیمات دلخواه خود سفارشی کنید، در حالی که به شما امکان می‌دهد شبکه خود را به روش‌های مختلف نظارت و پیکربندی کنید، از جمله کنترل نحوه حرکت داده‌ها در شبکه و اینکه چه کسی به آن دسترسی دارد.

سوئیچ گرنداستریم مدل GWN7801P دارای عملکرد 0 درجه سانتی گراد تا 45 درجه سانتی گراد در صورت رطوبت 10-90٪ RH (غیر متراکم) و ذخیره سازی -10 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتی گراد، رطوبت: 5٪ تا 95٪ (غیر متراکم) است. سوئیچ مدیریتی GWN7801P دارای ابعادی به طول 30 ملی متر، عرض 175 میلی متر و ارتفاع 44 می باشد همچنین دارای وزن واحدی 2 کیلوگرمی می باشد. گوشی های شبکه گرند استریم از جهات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده اند و برای هر سلیقه و کاربرد محصولات گرند استریم محصولی مناسب وجود دارد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های برجسته سوئیچ گرنداستریم مدل GWN7801P بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط نیز مراجعه نمایید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:02

معرفی سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7806P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7806P جزء سوئیچ شبکه مدیریتی با عملکرد بالا بوده که دارای 48 پورت است که به شرکت های کوچک تا متوسط اجازه می دهد تا شبکه های تجاری مقیاس پذیر، ایمن و هوشمند بسازند که کاملاً قابل مدیریت هستند و از VLAN پیشرفته برای تقسیم‌ بندی ترافیک انعطاف‌ پذیر و پیچیده، QoS پیشرفته برای تشخیص خودکار و اولویت‌بندی ترافیک صوتی/تصویری حساس به تأخیر و Snooping IGMP برای بهینه‌ سازی عملکرد شبکه و قابلیت‌ های امنیتی جامع در برابر حملات احتمالی پشتیبانی می‌کند. GWN7802P با پشتیبانی از برنامه های بلادرنگ و تاخیر کم و همچنین QoS پیشرفته که بسیاری از دستگاه ها را پشتیبانی می کند که حتی ویژگی های اضافی مانند پورت های دو گیگابیتی با دسترسی به PoE وجود دارد. سوئیچ شبکه Grandstream GWN7806P جمعا دارای 54 پورت بوده که دارای 48 پورت گیگابیتی با قابلیت POE و 6 پورت گیگابیت SFP میباشد و منبع تغذیه یکپارچه 470 وات با حداکثر توان خروجی PoE کل 400 وات می باشد.

تولید کننده این محصول یعنی گرنداستریم یک سرویس ابری قابل اعتماد و ایمن برای ارائه اتصال به کاربران خود با هزینه های تعمیر و نگهداری ارزان تر و در عین حال افزایش بهره وری عملیات و نگهداری ارائه میدهد و سرویس ابری در اینترنت مشتریان را قادر می‌سازد تا مستقیماً به دستگاه‌ های Grandstream موجود در شبکه‌ های خصوصی مانند IP-PBX، دروازه‌ های صوتی و تلفن‌های IP دسترسی داشته باشند، بنابراین امکان نگهداری و مدیریت ساده از راه دور دستگاه‌ های تلفن گرنداستریم را فراهم می‌کند. همچنین دارای 1 پورت کمکی پین هول بازنشانی، مجموع توان عملیاتی غیر مسدود کننده 108 گیگابیت در ثانیه و قابلیت سوئیچینگ 216Gbps و CPU نگهداری و مانیتورینگ حافظه، SNMP، RMON، LLDP&LLDP-MED می باشد. این سوئیچ به صورت رومیزی، دیواری، پایه دیواری یا پایه قفسه ای (شامل براکت های پایه دار) نصب میشود و دارای یک LED سه رنگ برای ردیابی دستگاه و نشانگر وضعیت، 54 عدد LED سبز رنگ برای انتقال داده، 48 عدد LED زرد رنگ برای PoE Powered (GWN7806P) می باشد.

سوئیچ شبکه GWN7806P گرنداستریم قابلیت POE را داشته که خروجی پویای هوشمند را برای تغذیه تلفن‌های IP، دوربین‌های IP، نقاط دسترسی Wi-Fi و سایر نقاط پایانی PoE ارائه می‌کنند و همچنین این سوئیچ دارای مزایای مهمی از جمله، قابلیت پردازش قدرتمند مسیریابی استاتیک برای ارتباط داده آسان، کارآمد و قابل اعتماد و مسیریابی بین بخش های مختلف شبکه را فراهم میکند. همچنین بهره برده از سرور DHCP داخلی و رله برای اختصاص آدرس IP به هاست های موجود در شبکه میباشد. سوئیچ GWN7806P برخوردار از پشتیبانی IPv6 و IPv4 برای هماهنگی انتقال شبکه از IPv4 به IPv6 بوده و همچنین با 1588 PTP TC همگام سازی زمان دقیق بین شبکه را برآورده می کند که دستگاه ها، امنیت را بهبود میبخشد و هزینه ها را در مقایسه با زمان GPS کاهش میدهد و دارای قابلیت بسیار مهم Stacking است که قابلیت های قدرتمند گسترش شبکه را فراهم می کند و مدیریت آسان با افزودن دستگاه های عضو، کاربران به راحتی می توانند گسترش تعداد پورت ها، پهنای باند و ظرفیت پردازش را بسنجند.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:02

مشخصات سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7802P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7802P جزء سوئیچ شبکه مدیریتی میباشد. سری‌های GWN7802 سوئیچ‌های شبکه‌ ای با مدیریت لایه ۲ هستند که به شرکت‌های کوچک تا متوسط اجازه می‌دهند تا شبکه‌های تجاری مقیاس‌پذیر، امن، با کارایی بالا و هوشمندی بسازند که کاملاً قابل مدیریت هستند و از VLAN پیشرفته برای تقسیم‌بندی ترافیک انعطاف‌پذیر و پیچیده، QoS پیشرفته برای تشخیص خودکار و اولویت‌بندی ترافیک صوتی/تصویری حساس به تأخیر، Snooping IGMP برای بهینه‌سازی عملکرد شبکه و قابلیت‌های امنیتی جامع در برابر حملات احتمالی پشتیبانی می‌کند.

GWN7802P با پشتیبانی از برنامه های بلادرنگ و تاخیر کم و همچنین QoS پیشرفته که بسیاری از دستگاه ها را پشتیبانی می کند ارائه می شود. حتی ویژگی های اضافی مانند پورت های دو گیگابیتی با دسترسی به PoE وجود دارد. گرنداستریم یک سرویس ابری قابل اعتماد و ایمن برای ارائه اتصال به کاربران خود با هزینه های تعمیر و نگهداری ارزان تر و در عین حال افزایش بهره وری عملیات و نگهداری ارائه می دهد و سرویس ابری در اینترنت مشتریان را قادر می‌سازد تا مستقیماً به دستگاه‌های Grandstream موجود در شبکه‌های خصوصی مانند IP-PBX، دروازه‌های صوتی و تلفن‌های IP دسترسی داشته باشند، بنابراین امکان نگهداری و مدیریت ساده از راه دور دستگاه‌های تلفن گرنداستریم را فراهم می‌کند.

Grandstream GWN7802p دارای ویژگی های شاخص دیگری از جمله پورت 16 اترنت (10/100/1000 مگابیت در ثانیه) که برای اتصال پایانه ها استفاده می شود میباشد و از کنسول 1x پورت، برای اتصال مدیریت کامپیوتر استفاده می شود، 9 پست ارت حفاظت از نور و 10 فن 1x فن و دکمه ی ریست آن که 5 ثانیه فشار میدهید تا تنظیمات پیش فرض کارخانه بازنشانی شود. در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های برجسته سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7802P بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط نیز مراجعه نمایید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:01

معرفی سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7803P

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7803P از سری سوئیچ شبکه های مدیریتی لایه ۲+ دارای 24 پورت اترنت گیگابیت poe میباشد که به شرکت‌های متوسط تا بزرگ اجازه می‌دهد شبکه‌های تجاری مقیاس‌پذیر، ایمن، با کارایی بالا و هوشمند بسازند که کاملاً قابل مدیریت هستند. لازم به ذکر است، سوئیچ شبکه GWN7803P و در کل سری GWN7800 توسط GWN.Cloud و GWN Manager، پلتفرم مدیریت وای فای داخلی و ابری گرنداستریم پشتیبانی میشود که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سوئیچ GWN7803P از VLAN پیشرفته برای تقسیم بندی ترافیک انعطاف پذیر و پیچیده، QoS پیشرفته برای اولویت بندی ترافیک شبکه، IGMP Snooping برای بهینه سازی عملکرد شبکه و قابلیت های امنیتی جامع در برابر حملات احتمالی پشتیبانی میکند و همچنین آن را میتوان به روش های مختلفی، از جمله رابط کاربری وب محلی سوئیچ شبکه سری GWN7800 و GWN.Cloud و GWN Manager، پلتفرم مدیریت وای‌فای داخلی و ابری سانترال ویپ Grandstream مدیریت نمود.

سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7803P مدیریتی معمولاً SNMP (پروتکل مدیریت شبکه ساده) را ارائه میدهند که به شما امکان میدهد وضعیت اتصالات را نظارت کنید و آمارهایی مانند ظرفیت ترافیک، خطاهای شبکه و وضعیت پورت را ارائه دهید. سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7803P دارای 24 پورت اترنت گیگابیتی و پورت SFP 2/4 گیگابیتی و همچنین پشتیبانی از استقرار در شبکه های IPv6 و IPv4 میباشد که اتصال چهارتایی IP، MAC، VLAN را فراهم میکند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه گرنداستریم GWN7803P بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نمایید و همچنین جهت مشاهده قیمت سوئیچ شبکه های دیگر میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 17:20

مشخصات اکسس پوینت گرنداستریم GWN7660LR

اکسس پوینت گرنداستریم GWN7660LR یک نقطه دسترسی با برد دور 802.11ax Wi-Fi 6 است که برای ارائه پوشش شبکه نسل بعدی اکسس پوینت ها و برای محیط های داخلی و خارجی به همراه تلفن ویپ مناسب میباشد که دارای پوشش و گواهی IP66 ضد آب و هوا، فناوری دو بانده 2×2:2 MU-MIMO و طراحی پیچیده آنتن برای محدوده پوشش گسترده تا 250 متر است که GWN7660LR به راحتی از آن پشتیبانی می کند. 2 آنتن خارجی دو بانده این اکسس پوینت دارای 2.4 و 5 گیگاهرتز با قدرت گیرندگی افزایش 3.5dBi است. بازده واقعی این بسته به عوامل زیادی از جمله شرایط محیطی، فاصله بستگی دارد و متفاوت میباشد به طور مثال در بین دستگاه ها، تداخل رادیویی در محیط عملیاتی و ترکیبی از دستگاه ها در شبکه و باندهای فرکانس تفاوت دارد.

این اکسس پوینت یک اتصال یکپارچه با تلفن های IP و سانترال گرنداستریم صوتی و تصویری Grandstream با قابلیت Wi-Fi ارائه می دهد. با پشتیبانی برای QoS پیشرفته، برنامه های بلادرنگ با تاخیر کم، شبکه های مش، پورتال های محصور و پورت های شبکه دو گیگابیتی است و با PoE/PoE+ :GWN7660LR یک نقطه دسترسی Wi-Fi در فضای باز ایده آل برای شرکت ها، دفاتر چند طبقه، انبارها، پارک ها، بیمارستان ها، مدارس و موارد دیگر میباشد به همراه رابط های شبکه 2× حسگر خودکار 10/100/1000 پورت اترنت Base-T و پورت های کمکی 1× بازنشانی پین هول است و نصب آن به صورت پایه دیواری یا پایه در فضای باز، کیت گنجانده شده است. GWN7660LR جزء چند محصول به روز و باکیفیت و بسیار کارآمد برای کاربران و مشتریان میباشد.

اکسس پوینت GWN7660LR بهره برده از امنیت سیستم WEP، WPA/WPA2-PSK، WPA/WPA2 Enterprise (TKIP/AES)؛ WPA3 میباشد که در ابعاد (358.3mm x115mm x45.3mm) و به رنگ سفید تولید میشود و همانگونه که کاربران ماهر درباره این محصولات اطلاعات دارند میدانند که بوت امن ضد هک و قفل داده های حیاتی و کنترل از طریق امضای دیجیتال، گواهی امنیتی منحصر به فرد و پیش فرض تصادفی با رمز عبور در هر دستگاه میباشد و حداکثر توان بسته این محصول به کشور، باند فرکانس و نرخ MCS و حساسیت گیرنده متفاوت است. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت گرنداستریم GWN7660LR بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 232
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه